Vi vil engagere os

Engagement handler om at ville inspirere vores gæster, medarbejdere, leverandører, myndigheder, meningsdannere og andre interessenter til at være en del af vores bæredygtighedsrejse. Sundhed, retfærdighed og miljø vil fortsat være i fokus i takt med, at vi bevæger os fremad. Aktivt engagement er afgørende for at sikre, at vores indsats bærer frugt.

Klimabevidste valg

Vores gæster er af afgørende betydning for vores evne til at drive forandring fremad. Gæsten skal træffe klimabevidste valg, og det er vores opgave at gøre det muligt. Vi har flere sunde alternativer og mange måltider med lav klimapåvirkning på menuen. Siden 2008 har hele menukortet været klimamærket og i 2016 blev mange grønne måltider lanceret med Green Family-konceptet. Siden 2020 har vi haft farvekoder i menuen, der gør det nemmere for gæsten at vælge bæredygtigt.

Det er mange klimabevidste valg, der har skabt vores menu. Vi vælger, vurderer, justerer og vælger igen. Udviklingen af vores menu er en løbende proces

Engagerede medarbejdere

Vores medarbejdere er vigtige for os. For at få engagerede medarbejdere, kræver det en engageret arbejdsgiver. Alle skal have det godt, når de er hos os

Vi tilskynder til personligt lederskab og hjælper vores medarbejdere med at identificere deres styrker og svagheder. De får de værktøjer, de skal bruge til at udvikle sig som ledere og til at udøve god kundeservice. Denne holistiske tilgang bidrager til en bedre arbejdsplads og gladere medarbejdere.

Høj gennemsigtighed

Vi tror på, at det er vigtigt at fortælle andre om det arbejde, vi udfører, og hvordan vi gør det, for at nå vores mål. Gennemsigtighed er en forudsætning, hvis man vil være troværdig. Den er også en forudsætning, hvis man er seriøs omkring at ville dele sine succesfaktorer. Vi arbejder bredt med miljøspørgsmål, men vi ser klimaet som et af vor tids største spørgsmål. Og derfor stræber vi efter at være en global rollemodel, når det handler om at tackle klimakrisen.

Selvom vi er en lille spiller internationalt, ønsker vi at være så succesfulde som muligt, og det er meget vigtigt for os at inspirere andre større virksomheder til at følge i vores fodspor. Vi laver den mest omfattende klimaanalyse i hele restaurationsbranchen, og vi arbejder med fuldstændig gennemsigtighed i forhold til vores resultater og beregningsmetoder.

NGO'er såvel som konkurrenter og gæster bør kunne sætte sig ind i præcis, hvordan vi er gået til værks. Det er hele ideen med den omfattende og gennemsigtige analyse. Fordelen ved at være 100 procent gennemsigtige er, at vi er ekstra omhyggelige, og at vi kan få hurtig og kompetent feedback, hvis noget kan gøres bedre. Så mens vi deler, lærer vi meget. Det er en lærerig rejse – i flere retninger.